
Google Ads Reklamları İle İşletmenizi Büyütün
Google Ads reklam yönetimi sayesinde, web siteniz sektörünüzle ilgili yapılan aramalarda üst sıralarda yer alır. Böylece, ürün ve hizmetlerinizle ilgilenen potansiyel müşterilere hızlıca ulaşabilirsiniz. Doğrudan web sitenize yönlendirdiğimiz ziyaretçilerle satışlarınızı artırabilir ve işinizi büyütebilirsiniz.
Aylık/Haftalık Raporlama
Düzenli olarak raporlar sunarak işlerinizi takip etmenizi önemseriz.
Kazanç Odaklıyız.
Müşterilerimizin kazançlarına odaklanmış dinamik ve tecrübeli bir ekibiz.
Veri Odaklı Çalışırız.
Tahmine dayalı çalışmayız, verilere güveniriz ve işinizi gerçek verilerle büyütürüz.
Pakete Neler Dahil?
- Google Reklam Hesabının Kurulumu
- Google Benim İşletmem Kaydı
- Google Analytics Kurulumu
- Aylık Raporlama
- Rakip ve Anahtar Kelime Analizi
- Negatif Anahtar Kelime Analizi
- Reklam Metinlerinin Hazırlanması
- Reklam Performans ve Anahtar Kelime Optimizasyonu
- Reklam Görsellerinin Tasarlanması
- Arama Ağı Reklamları
- Telefon Reklamları
- Dönüşüm Optimizasyonu
- Görüntülü Reklamlar
- Alışveriş Reklamları
- Youtube Video Reklamları
Google Ads Nedir ve Neden Önemlidir?
Google Ads Reklam Yönetimi: Dijital Dünyada Etkili Tanıtım Stratejileri

Medusa Start: Google Ads Reklam Yönetiminde Güvenilir İş Ortağınız
Google Ads Reklam Yönetimi'nin İşletmelere Sağladığı Avantajlar
2-Hızlı Sonuçlar: Geleneksel pazarlama yöntemlerine göre daha hızlı sonuçlar alabilirsiniz. Reklamlar anında yayınlanır ve potansiyel müşterileri hemen sitenize çekebilir.
3-Ölçülebilirlik: Google Ads’in analitik araçları sayesinde reklam performansınızı anlık olarak izleyebilirsiniz. Hangi reklamların daha iyi performans gösterdiğini görerek stratejilerinizi optimize edebilirsiniz.
4-Bütçe Kontrolü: Reklam bütçenizi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Günlük veya toplam bütçe limitleri belirleyerek harcamalarınızı kontrol altında tutabilirsiniz.

Etkili Google Ads Reklam Yönetimi Stratejileri
2-Hedef Kitle Belirleme: Reklamlarınızı hedef kitlenize göre özelleştirerek daha fazla ilgi çekebilirsiniz. Demografik özellikler, ilgi alanları ve davranışlar gibi faktörleri kullanarak hedef kitlenizi belirleyebilirsiniz.
3-Görsel ve Metin Seçimi: Görseller ve metinler, reklamın etkisini büyük ölçüde etkiler. Görsellerinizin dikkat çekici ve metinlerinizin etkileyici olmasına özen gösterin.
4-A/B Testleri: Farklı reklam varyasyonlarını test ederek hangi reklamların daha iyi performans gösterdiğini belirleyebilirsiniz. Bu sayede stratejilerinizi sürekli olarak iyileştirebilirsiniz.
Google Ads Reklam Paketi
6000 TL /Aylık
- Google Arama Pazarlaması
- Sınırsız Kelime
- 10000 TL’ye kadar reklam yönetimi
- 10 farklı boyutlandırma
- Analizler ve Raporlama
Sıkça Sorulan Sorular
